dilluns, 7 de juny de 2010

La rosa roja

...
I és que la selecció espanyola per al mundial de futbol de 2010 no s’anomena “La roja” per atzar.

Aquesta crisi econòmica que estem patint ens deuria fer obrir els ulls de com són gestionats, pels nostres representants polítics, els euros que en forma d’impostos paguem a les diferents administracions públiques.

Eixos diners haurien de ser empleats per a construir, entre d’altres, vies de tren, col•legis, hospitals, aparcaments, geriàtrics i escoletes infantils, evidentment de caire gratuït; per a oferir serveis d’atenció als majors, per a crear un espai físic d’auxili a les dones maltractades, per a proporcionar activitats esportives gratuïtes, etc.; però també per a desenvolupar campanyes formatives i informatives, com per exemple, de sensibilització amb les espècies animals en perill d’extinció, sobre les malalties que ocasiona el consum del tabac o les modificacions legislatives en matèria de trànsit.

Malauradament és, excusant-se en aquesta darrera funció, com els dos partits polítics que ostenten el govern a l’estat espanyol, a la comunitat autònoma valenciana i a la ciutat de Gandia, empren els diners de tots els ciutadans per a fer “auto propaganda” política, instaurant una eterna campanya electoral subliminal.

Hi ha exemples de moltes formes i matèries, però tan sols dos colors són els que identifiquen el malbaratament del cabal públic.


El cartellet del Plan Zapatero.

Qui no pensa que aquests cartells són massa grans?

En moltes ocasions més grans que l’obra sobre la qual informen.

¿No hagués segut més correcte no obligar a les empreses adjudicatàries de l’obra a pressupostar, juntament amb el cost de la mateixa, el cost del cartell?. Així hagués eixit més barata l’obra.

Però molt al contrari, de fet, era una condició sine qua non per a obtindre la subvenció, és a dir, que si els ajuntaments volien rebre els diners de l’Estat governat pel PSOE, obligatòriament havien d’instal•lar els cartellets!

Serà una casualitat que el logotip que s'havia de dibuixar ho fos en “roig PSOE”?


Valencia Street Circuit.

El President Camps és un enamorat de l’automobilisme, per això no dubta en fer seu el gran benefici que aquest durà a la comunitat autònoma.




¿Però realment algú creu que la inversió realitzada en aquest premi d’automobilisme es rendibilitzarà mai pels hotelers i restauradors de València, amb el suposat benefici indirecte de la resta dels valencians que no vivim a la capital?











El govern valencià no ha dubtat en editar una quantitat ingent d’articles de merchandising en el seu color blau favorit!

El “blau PP” inundà i ho tornarà a fer en la propera edició, els carrers del circuit urbà que acollirà a aquells valencians i resta de ciutadans que puguen pagar els dissuasoris preus de les seues tribunes.


No obstant el blau a València comparteix espai amb el taronja amb el que el PPCV tracta de diferenciar-se de pepés menys triomfadors.



Així és com pensaven tapar els solars de la veritable València.













Gandia Gran Ciutat.

A Gandia, el nostre alcalde, com a ell li agrada anomenar-se, ho ha aprés això molt bé, i repetint la formula ja emprada en 2007, al editar un llibre titulat “setanta cinc mil raons” fent referència al nombre d’habitants de la ciutat, torna a emprar el mateix cor “roig PSOE” per a editar cartells amb els que empaperar la ciutat, i pàgines i més pàgines en revistes locals, legitimant aquesta despesa en la celebració de que Gandia ja és gran ciutat.

A dins del cor, hi ha escrita la paraula gràcies, pot ser li les dóna a aquells que li van votar en les passades eleccions i ara estan penedint-se.



A la fi no és sinó altre exemple de la despesa desbocada del PSOE, entre tant, baixen el sou als funcionaris i congelen les pensions de les persones grans.



L’America’s Cup.

Ací teniu més exemples de la propaganda “barata” del PP en altre dels grans esdeveniments/fracàs de la comunitat autònoma valenciana.







V Centenari del naixement de Sant Frances de Borja.

Hi ha una expressió que diu que l’oportunitat la pinten calba, i clar, el nostre alcalde socialista no la devia deixar escapar.



Qualsevol suport, carrer, plaça o motiu és bo per a que el “roig PSOE” brille al sol de la Mediterrànea.









Així mateix, no dubta en recordar a tots aquells que passen pel costat de les instal•lacions de Gandia Televisió que aquesta tele és la seua!



Els altres sempre podran al•legar que la mar és blava,




...però nosaltres que les gavines no ho són per molt que ells s’empenyen.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada